Newbody Family

ANNONS:

Newbody Family

Om Newbody Family

Sedan 1987 har Newbody hjälpt föreningar och skolklasser att tjäna pengar till cuper, träningsläger och skolresor. Genom att sälja Newbodys populära strumpor och underkläder har över 20 000 ideella föreningar runtom i Sverige tjänat mer än 1,2 miljarder kronor – pengar som bidragit till utveckling, gemenskap och glada minnen.

Produkter

Att sälja produkter som alla behöver, och ändå skulle köpa, är det enklaste sättet att tjäna pengar. Strumpor och underkläder är just en sådan sak. Vi har därför satsat på att ta fram prisvärda strumpor och underkläder av hög kvalitet. Våra produkter håller så hög kvalitet att vi lämnar ett års garanti – på alla våra produkter.

Förtjänsten per paket är ca 25% av försäljningspriset, klicka på länken nedan så ser ni hur mycket ni tjänar.

Klicka här för att se hur mycket ni tjänar >> Läs mer om Newbody Family